Inspiration Station » ידיים » בנייה או לק ג'ל: מה עדיף עבורך?

בנייה או לק ג'ל: מה עדיף עבורך?

2023-06-03 09:49:00+02:00

מהי בנייה?

בנייה היא סוג של אמנות ציפורניים הכוללת שימוש באקריליק או ג'ל ליצירת עיצוב תלת מימדי על הציפורן. סוג זה של אמנות ציפורניים משמש לעתים קרובות ליצירת עיצובים מורכבים, כגון פרחים, חיות או צורות מופשטות. האקריליק או הג'ל מורחים על הציפורן בשכבות, ולאחר מכן נרפא עם אור UV או LED. התוצאה היא עיצוב יפה וייחודי שיכול להחזיק מעמד עד מספר שבועות.

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח בשכבות ומתרפא באור UV או LED. בניגוד ללק מסורתי, לק ג'ל אינו דורש שכבת בסיס או שכבת עליון, והוא יכול להחזיק מעמד עד מספר שבועות מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל זמין במגוון צבעים וגימורים, וניתן ליצור בעזרתו מגוון מראות, מעדינים ועד נועזים.

מה עדיף בשבילך?

כשזה מגיע להחלטה בין בנייה ללק ג'ל, זה מאוד תלוי בהעדפה האישית שלך ובמראה שאתה מנסה להשיג. אם אתם מחפשים עיצוב מורכב יותר, אז בנייה היא הדרך ללכת. עם זאת, אם אתה מחפש מראה עדין יותר, אז לק ג'ל הוא האפשרות הטובה יותר. ניתן להשתמש בשני סוגי אמנות הציפורניים ליצירת עיצובים יפים וייחודיים, כך שזה באמת מסתכם במה שאת מעדיפה.

יתרונות וחסרונות של בנייה

יתרונות

– יכול ליצור עיצובים מורכבים – מחזיק מעמד עד מספר שבועות – יכול לשמש ליצירת מגוון מראות

חסרונות

– יכול להיות זמן רב- יכול להיות קשה להסרה- יכול להיות יקר

יתרונות וחסרונות של ג'ל פוליש

יתרונות

– מחזיק עד מספר שבועות – אינו דורש שכבת בסיס או שכבת עליון – זמין במגוון צבעים וגימורים

חסרונות

– לא עמיד כמו בנייה- יכול להיות קשה להסרה- יכול להיות יקר כשזה מגיע להחלטה בין בנייה ללק ג'ל, זה באמת מסתכם בהעדפה אישית ובמראה שאתה מנסה להשיג. ניתן להשתמש בשני סוגי אמנות הציפורניים ליצירת עיצובים יפים וייחודיים, כך שזה באמת מסתכם במה שאת מעדיפה. אם אתם מחפשים עיצוב מורכב יותר, אז בנייה היא הדרך ללכת. עם זאת, אם אתה מחפש מראה עדין יותר, אז לק ג'ל הוא האפשרות הטובה יותר. כדי ללמוד עוד על ההבדלים בין השניים ואיזה מהם עדיף עבורך, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!