Inspiration Station » Wellness לנשים » האם דיקור סיני יכול לשפר את הפוריות לנשים?

האם דיקור סיני יכול לשפר את הפוריות לנשים?

2023-06-27 00:11:00+02:00

מהו דיקור סיני?

דיקור סיני הוא תרגול סיני עתיק הכולל החדרת מחטים דקות לנקודות ספציפיות בגוף. מאמינים שהדבר ממריץ את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף ויכול לסייע במגוון מחלות, כולל בעיות פוריות. דיקור סיני הופך לפופולרי יותר ויותר בקרב נשים המנסות להיכנס להריון, מכיוון שחושבים שהוא מסייע בשיפור הפוריות ומגדיל את הסיכויים להצלחת הריון.

כיצד דיקור סיני עוזר לפוריות?

דיקור סיני נחשב כמסייע לשיפור הפוריות על ידי הגברת זרימת הדם לאיברי הרבייה, מה שיכול לעזור לשפר את איכות הביציות ורירית הרחם. כמו כן, מאמינים שהוא מסייע בהפחתת מתח וחרדה, שיכולים להשפיע לטובה על הפוריות. בנוסף, דיקור סיני יכול לעזור לווסת את ההורמונים, מה שיכול לעזור לשפר את הסיכויים להתעברות.

מהם היתרונות של דיקור סיני לפוריות?

ישנם יתרונות פוטנציאליים רבים של דיקור סיני לפוריות. זוהי דרך בטוחה וטבעית לסייע בשיפור הפוריות, וניתן להשתמש בה בשילוב עם טיפולים אחרים כגון IVF. דיקור סיני יכול גם לסייע בהפחתת מתח וחרדה, שיכולים להשפיע לטובה על הפוריות. בנוסף, זה יכול לעזור לווסת הורמונים, מה שיכול לעזור לשפר את הסיכויים להתעברות.

מפחית מתח וחרדה

אחד היתרונות העיקריים של דיקור סיני לפוריות הוא שהוא יכול לעזור להפחית מתח וחרדה. למתח וחרדה יכולים להיות השפעה שלילית על הפוריות, ולכן הפחתת אלה יכולה לעזור לשפר את סיכויי ההתעברות. דיקור סיני יכול לעזור להפחית מתח וחרדה על ידי גירוי תגובת ההרפיה הטבעית של הגוף.

מסדיר הורמונים

יתרון נוסף של דיקור סיני לפוריות הוא שהוא יכול לעזור לווסת את ההורמונים. לחוסר איזון הורמונלי יכול להיות השפעה שלילית על הפוריות, ולכן וויסות הורמונים יכול לעזור לשפר את סיכויי ההתעברות. דיקור סיני יכול לסייע בוויסות ההורמונים על ידי גירוי המערכת האנדוקרינית של הגוף, האחראית על ייצור ההורמונים.

האם יש סיכונים של דיקור סיני לפוריות?

למרות שהדיקור בדרך כלל נחשב בטוח, ישנם כמה סיכונים פוטנציאליים הקשורים אליו. חשוב לדון בכל סיכונים אפשריים עם הרופא שלך לפני שעוברים דיקור לפוריות. חלק מהסיכונים הפוטנציאליים כוללים:

  • זיהום: מחטי דיקור עלולות לשאת חיידקים, לכן חשוב לוודא שהמחטים סטריליות ושהמטפל מנוסה ומאומן כראוי.
  • חבורות: דיקור סיני עלול לגרום לחבלות במקום המחטים, שעלולות להיות כואבות ולא נוחות.
  • נזק עצבי: דיקור סיני עלול לגרום לנזק עצבי אם המחטים מוחדרות עמוק מדי או אם המתרגל אינו מנוסה.

סיכום

דיקור סיני הוא מנהג סיני עתיק שהופך יותר ויותר פופולרי בקרב נשים המנסות להרות. הוא נחשב כמסייע בשיפור הפוריות על ידי הגברת זרימת הדם לאיברי הרבייה, הפחתת מתח וחרדה, וויסות הורמונים. ישנם כמה סיכונים פוטנציאליים הקשורים לדיקור, לכן חשוב לדון בכל סיכונים פוטנציאליים עם הרופא שלך לפני שעוברים דיקור לפוריות. כדי ללמוד עוד על דיקור ופוריות, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!