Inspiration Station » ידיים » כיצד להגן על עור הידיים שלך

כיצד להגן על עור הידיים שלך

2023-06-01 23:37:00+02:00

למה להגן על עור הידיים שלך?

העור בידיים שלך חשוף לפגעי מזג האוויר כל היום. מהשמש ועד הקור, הרוח והגשם, הידיים שלך כל הזמן חוטפות מכות. לכן חשוב לנקוט בצעדים להגנה על עור הידיים. זה לא רק יעזור להם להיראות ולהרגיש בריאים, אלא שזה גם יכול לעזור במניעת הזדקנות מוקדמת ומצבי עור אחרים.

כיצד להגן על עור הידיים שלך

לובש כפפות

אחת הדרכים הטובות ביותר להגן על עור הידיים שלך היא ללבוש כפפות. זה חשוב במיוחד במזג אוויר קר, כאשר העור על הידיים שלך יכול להיות יבש וסדוק. חפש כפפות העשויות מחומר נושם, כגון כותנה או צמר, כדי לעזור לשמור על הידיים שלך חמות ויבשות.

השתמש בקרם הגנה

בדיוק כמו שאר העור שלך, העור על הידיים שלך זקוק להגנה מפני השמש. הקפידו למרוח קרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 לפחות לפני היציאה החוצה. יש למרוח שוב כל שעתיים, או לעתים קרובות יותר אם אתה שוחה או מזיע.

לחות באופן קבוע

שמירה על לחות הידיים היא המפתח לשמירה על מראה ותחושת בריאות. חפשו קרם לחות המכיל מרכיבים כמו גליצרין, חומצה היאלורונית וסרמידים כדי לעזור לשמור על לחות העור. יש למרוח את קרם הלחות לאחר שטיפת ידיים ולאורך היום לפי הצורך.

הימנע מכימיקלים קשים

כימיקלים קשים יכולים להיות מאוד מייבשים ומגרים את העור בידיים שלך. במידת האפשר, בחר בחומרי ניקוי וסבונים טבעיים ועדינים. אם אתה חייב להשתמש בכימיקלים קשים, הקפד ללבוש כפפות ולשטוף ידיים מיד לאחר השימוש.

הימנע ממים חמים

מים חמים יכולים להסיר מהעור את השמנים הטבעיים שלו, ולהשאיר אותו יבש ומגורה. במידת האפשר, השתמש במים פושרים או קרירים כדי לשטוף ידיים.

דעה אישית

טיפול בעור הידיים שלך הוא חלק חשוב משגרת טיפוח העור הכוללת שלך. על ידי ביצוע הטיפים לעיל, תוכל לעזור לשמור על מראה הידיים שלך ולהרגיש בריאות. אני אישית מקפידה ללבוש כפפות כשאני בחוץ במזג אוויר קר, ואני תמיד מורחת קרם הגנה לפני היציאה לשמש. אני גם מקפידה להרטיב את הידיים שלי באופן קבוע ולהימנע מכימיקלים קשים במידת האפשר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!