Inspiration Station » פנים » כמה זמן קרם הגנה משפיע על העור?

כמה זמן קרם הגנה משפיע על העור?

2023-06-01 02:14:00+02:00

מהו קרם הגנה?

קרם הגנה הוא מוצר הנמרח על העור כדי להגן עליו מפני קרני השמש האולטרה סגולות (UV). קרם הגנה זמין בצורות רבות, כולל קרמים, קרמים, ג'לים, תרסיסים ומקלות. קרם הגנה נועד לספוג, להחזיר או לפזר קרינת UV, ובכך להגן על העור מפני כוויות שמש, הזדקנות מוקדמת וסרטן העור.

איך עובד קרם הגנה?

קרם הגנה פועל על ידי ספיגה, החזרה או פיזור של קרני ה-UV של השמש. החומרים הפעילים בקרם הגנה סופגים את קרינת ה-UV וממירים אותה לחום, אשר לאחר מכן משתחרר מהעור. קרם הגנה מכיל גם מרכיבים המשקפים או מפזרים את קרינת ה-UV, ומונעים ממנה להגיע לעור.

כמה זמן מחזיק קרם הגנה?

קרם הגנה מחזיק בדרך כלל שעתיים לאחר היישום. לאחר שעתיים, יעילות קרם ההגנה מתחילה לרדת. חשוב למרוח שוב קרם הגנה כל שעתיים, או לאחר שחייה או הזעה.

כמה קרם הגנה צריך להשתמש?

חשוב להשתמש בכמות מספקת של קרם הגנה כדי לכסות את כל האזורים החשופים של העור. האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה ממליצה להשתמש באונקיה (בערך כוס זריקה מלאה) של קרם הגנה כדי לכסות את כל הגוף.

באיזה מקדם הגנה (SPF) עלי להשתמש?

ה-SPF של מסנן קרינה מציין כמה הגנה הוא מספק מפני קרינת UV. ככל שה-SPF גבוה יותר, כך ההגנה גדולה יותר. האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה ממליצה להשתמש בקרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 ומעלה.

טיפים להפקת המרב מקרם ההגנה שלך

כדי להפיק את המרב מקרם ההגנה שלך, חשוב למרוח אותו בצורה נכונה ולהשתמש בו בשילוב עם אמצעי הגנה אחרים מהשמש. הנה כמה טיפים להפקת המקסימום מקרם ההגנה שלך:

  • יש למרוח קרם הגנה 15 דקות לפני היציאה החוצה.
  • יש למרוח שוב קרם הגנה כל שעתיים, או לאחר שחייה או הזעה.
  • מרחו קרם הגנה על כל האזורים החשופים של העור.
  • השתמש בקרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 ומעלה.
  • לבשו ביגוד מגן, כגון כובע, חולצה עם שרוולים ארוכים ומכנסיים.
  • חפש צל כשאפשר.
  • הימנעו מהשמש בין השעות 10:00-16:00, כאשר קרני השמש החזקות ביותר.

סיכום

קרם הגנה הוא חלק חשוב בכל תוכנית הגנה מהשמש. חשוב להשתמש בכמות מספקת של קרם הגנה ולמרוח אותו מחדש כל שעתיים, או לאחר שחייה או הזעה. כמו כן, חשוב להשתמש בקרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 ומעלה ולהשתמש בו בשילוב עם אמצעי הגנה נוספים מהשמש, כמו לבישת ביגוד מגן וחיפוש צל.

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול להשתמש בקרם הגנה על הפנים שלי?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בקרם הגנה על הפנים שלך. חשוב להשתמש בקרם הגנה שתוכנן במיוחד לפנים, שכן מוצרים אלו מנוסחים כך שיהיו עדינים לעור.

ש: האם אני יכול להשתמש בקרם הגנה על התינוק שלי?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בקרם הגנה על התינוק שלך. חשוב להשתמש במסנן קרינה המיועד במיוחד לתינוקות, שכן מוצרים אלו מנוסחים כך שיהיו עדינים לעור. כמו כן, חשוב להימנע משימוש בקרם הגנה על תינוקות מתחת לגיל שישה חודשים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!