Inspiration Station » פנים » מה מיישמים קודם: קרם הגנה או קרם לחות?

מה מיישמים קודם: קרם הגנה או קרם לחות?

2023-05-31 22:48:00+02:00

מהו קרם הגנה?

קרם הגנה הוא מוצר הנמרח על העור כדי להגן עליו מפני קרני השמש המזיקות אולטרה סגולות (UV). קרם הגנה זמין במגוון צורות, כולל קרמים, קרמים, ג'לים, תרסיסים ומקלות. חשוב להשתמש בקרם הגנה כאשר מבלים בחוץ, מכיוון שקרני UV עלולות לגרום לכוויות שמש, נזק לעור ואפילו סרטן העור.

מהו קרם לחות?

קרם לחות הוא מוצר שנמרח על העור כדי לשמור על לחות ורך. קרמי לחות מגיעים במגוון צורות, כולל קרמים, קרמים, ג'לים ושמנים. הם משמשים לעתים קרובות לטיפול בעור יבש, אקזמה ומחלות עור אחרות.

מה יש ליישם קודם?

כשבאים להחליט איזה מוצר יש למרוח קודם, קרם הגנה או קרם לחות, התשובה היא קרם הגנה. תמיד יש למרוח קודם כל קרם הגנה, מכיוון שהוא מספק מחסום בין העור שלך לבין קרני ה-UV של השמש. מריחת קרם לחות תחילה יכולה להפחית את יעילותו של קרם ההגנה, שכן קרם הלחות יכול להוות מחסום ולמנוע מהקרם להיספג במלואו בעור.

השוואה מהירה

מוצר מַטָרָה סדר הבקשה
קרם הגנה מגן על העור מפני קרני UV ראשון
קרם לחות שומר על לחות העור ורך שְׁנִיָה

מדוע מורחים קודם כל קרם הגנה?

תמיד יש למרוח קודם כל קרם הגנה מפני שהוא מספק מחסום בין העור לבין קרני ה-UV של השמש. יש למרוח קרם הגנה בנדיבות ובאופן שווה על כל אזורי העור החשופים, ויש למרוח מחדש כל שעתיים או לאחר שחייה או הזעה. מריחת קרם לחות תחילה יכולה להפחית את יעילותו של קרם ההגנה, שכן קרם הלחות יכול להוות מחסום ולמנוע מהקרם להיספג במלואו בעור.

טיפים למריחת קרם הגנה וקרם לחות

  • יש למרוח קרם הגנה בנדיבות ובאופן אחיד על כל אזורי העור החשופים.
  • יש למרוח שוב קרם הגנה כל שעתיים או לאחר שחייה או הזעה.
  • יש למרוח קרם לחות לאחר שקרם הגנה נספג בעור.
  • בחרי קרם לחות המתאים לסוג העור שלך.
  • השתמש בקרם לחות המכיל SPF להגנה נוספת מפני השמש.

סיכום

כשבאים להחליט איזה מוצר יש למרוח קודם, קרם הגנה או קרם לחות, התשובה היא קרם הגנה. תמיד יש למרוח קודם כל קרם הגנה, מכיוון שהוא מספק מחסום בין העור שלך לבין קרני ה-UV של השמש. מריחת קרם לחות תחילה יכולה להפחית את יעילותו של קרם ההגנה, שכן קרם הלחות יכול להוות מחסום ולמנוע מהקרם להיספג במלואו בעור. למידע נוסף על קרם הגנה וקרם לחות, צפה בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!